cat

Müşteri İlişkileri Politikası

Müşteri Memnuniyeti Politikası


Borusan Makina ve Güç Sistemleri, müşterilerinin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebildiği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alındığı, yasal şartlara ve şirket politikamıza aykırı olmayacak şekilde değerlendirildiği, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmelerin ve kontrollerin sürekli yapıldığı, müşteri ile olan ilişkilerinde şeffaflığı esas almış, bütün müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul etmiş, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip etmektedir.

Şikayet Yönetimi


Uluslararası Standartlar Örgütü'nün ISO 10002: 2004 – Şikayet Yönetimi Sistemi, kuruluşların müşteri şikayetlerini nasıl ele alabileceklerini tanımlamalarına, yönetmelerine ve anlamalarına yardımcı olmaktadır. Borusan Makina ve Güç Sistemleri bu tescil sertifikasına sahiptir.

Borusan Makina ve Güç Sistemleri ISO 10002 sertifikası, satış ve satış sonrası hizmetler süreçlerinde, müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetimi uygulamalarını kapsamaktadır.

Çağrı Merkezi

Hafta İçi: 9:00 - 18:00
Hafta Sonu: 10:00 – 16:00 saatleri arasında müşteri iletişim hattına ulaşabilirsiniz.