Servis

Serviste Operasyonel Mükemmelliyet

Caterpillar'ın 2010 yılında başlattığı Servis Mükemmeliyeti (Service Excellence) programı; dünya çapındaki CAT temsilcilerinin müşteri odaklı bir çalışma perspektifi geliştirmelerine yönelik olarak ortaya konmuştur. Kriterleri her sene yenilenen programın ana hatları aşağıdaki başlıkları içermektedir.

  • Müşteri Şikayet Yönetimi
  • Müşteri Destek Anlaşmaları Kalitesi
  • İş Güvenliği
  • Ürün Takibi / Müşteri Bilgilendirme Yönetimi
  • Kirlilik Kontrolü
  • Atölye Kapasitesi
  • Teknisyen Eğitim ve Gelişimi
  • Yedek Parça Taleplerini Stoktan Karşılama
  • Hidrolik Servis Kalitesi
  • Garanti ve İyileştirme (Modifikasyon) Hizmetlerinin Yönetimi.

Service Excellence Programı, CAT tarafından temsilcileri arasında servis işlerinde ulaşılan seviyeyi belirlemek için ana metod olarak kullanılmakta ve programın temel şartlarını sağlayan temsilciler; gerçekleştirmiş oldukları kriter sayısına göre bronz, gümüş ve altın seviye olarak lanse edilmektedir.

Programın 2011 değerlendirmelerinde, Borusan Makina üstün bir performans sergileyerek altın seviye temsilci olmaya hak kazanmıştır. CAT tarafından yapılan değerlendirmelerde, programın uygulandığı toplam 41 CAT temsilcisinden sadece 4'ü altın seviye olarak kabul görmüştür. Borusan Makina Türkiye kendi bölgesindeki (AME / Afrika- Orta Asya) 14 temsilci arasından bu seviyeye ulaşan tek isim olmuştur.